Elektrik borcu olanlar dikkat, son tarih 7 Haziran

0
16
temiz_eller_icin_kibtek_buyuk_firsat_h110002_78f6b

Kıbrıs Türk Elektirik Kurumu (Kıb-Tek) elektrik borcu olan vatandaşları uyardı.

Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu (Kıb-Tek), borcu olan abonelerin elektrik enerjisinin 7 Haziran’da kesileceğini duyurdu.

Kıb-Tek’ten yapılan yazılı açıklamaya göre, “2021 Mayıs 05” devresine veya daha önceki devrelere ait ödenmemiş ve 470 TL üzeri borcu bulunan abonelerin elektrik enerjileri 7 Haziran Pazartesi kesilecek.

Açıklamada, abonelerin mağduriyet yaşamamaları için gerekli ödemelerin yapılması gerektiği vurgulandı.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz