4’üncü Cumhurbaşkanı Mustafa Akıncı, oyunu kullandı

0
9

4’üncü Cumhurbaşkanı Mustafa Akıncı, Şehit Ertuğrul İlkokulu’nda oyunu kullandı.

Cumhurbaşkanı Mustafa Akıncı, Şehit Ertuğrul İlkokulu’nda oyunu kullandı.

Akıncı, demokrasinin yalnızca sandığa gidip oy vermek olmadığını vurgulayarak, “halk denetlemezse, denetim başkalarının eline geçer. O zaman demokrasi demokrasi olmaktan çıkar” dedi.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz