KTMMOB Mimarlar Odası Başkanı Onur OLGUNER, istifa eden üyelerle ilgili açıklamalarda bulundu.
KTMMOB Mimarlar Odası Başkanı Onur Olguner, Mimarlar Odası’nda yaşanan istifa hakkında açıklama yaptı.
Olguner, açıklamasında kamuoyu önünde polemiğe girmekten kaçınılacağını ve detaylı bilgilendirmelerin üyelere belgeleriyle özel olarak iletilmesinin planlandığını belirtti.
Onur Olguner’in açıklamasının tamamı şöyle:
“Değerli mimar meslektaşlarım ve büyüklerim,
Haklarında yönetim kurulu kararı ile Onur Kurulu Süreci başlayan iki yönetim kurulu üyemiz(bir asli, bir yedek), bir diğer yönetim kurulu üyesiyle birlikte, kendilerince “haklı gerekçelerini” de belirterek Mimarlar Odası Yönetim Kurulu Üyeliğinden istifalarını odaya sunmuşlardır.
Yapılan iddialara buradan cevap vermek odamıza ve mesleğimize daha da zarar vereceğinden dolayı bu polemiği kamuoyu önünde sürdürmemek konusunda ısrarlıyım. Gereken bilgilendirmeler üyelerimize belgeleriyle birlikte özel olarak yapılacaktır.
Hukuki olarak tüm haklarımız saklıdır.
İvedilikle boşalan iki yönetim kurulu üyeliğini dolduracağız ve çalışmalarımıza daha da hızlanarak devam edeceğiz.

