Asgari Ücret Saptama Komisyonu 2023 yılının ikinci asgari ücretini belirlemek üzere bugün toplandı.
Saat 16:30’da başlayan toplantıya tüm taraflar katıldı. İşçi tarafı temsilcisi Hür-İş Başkanı Ahmet Serdaroğlu toplantıda yaptığı konuşmada asgari ücretin en az yüzde 42 oranında artması gerektiğini ifade etti…
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Hasan Taçoy ise toplantıda yaptığı konuşmada eşitlik ilkesine bağlı haraket edeceklerini kaydetti.. İşveren temsilcisi Metin Arhun da toplantıya rahat gelmediklerini prim desteğiyle ilgili masada hiçbirşey olmadığını kaydetti

