El-Sen grevi askıya aldı

0
6
El-Sen grevi askıya aldı

Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu Çalışanları Sendikası (El-Sen) Kamu İhale (Değişiklik) Yasa Tasarısı’na iki hafta önce başlatmış olduğu grevi askıya aldığını açıkladı.

EL-SEN, “eylemlilik sürecini tüm paydaşlarla sürdürmek adına” KIB-TEK’teki grevi askıya aldığını açıkladı. EL-SEN Başkanı Cesurer, ihale yasasındaki düzenlemelerin Meclis’ten geçirilmemesi çağrısı yaparak, bunun gerçekleşmesi halinde yasayı mahkemeye götüreceklerini vurguladı.

El-Sen Başkanı Çağlayan Cesurer ekiplerin arızalara müdahale etmeye başladığını söyledi. 

Cesurer’in açıklamalarından satır başları şöyle:

“Eylemi bugünden  itiberan askıya alıyoruz”.

“Biz özellikle bu yasanın meclisten geçmemesi için çağrıda bulunuyoruz.”

“Yasa geçtiği takdirde anayasa mahkemesine taşıyacağız.”

“Esas kavga bundan sonra başlıyor”

“Yanımızda olan herkese teşekkür ederim”

“Bugünden itibaren tüm personel sahada olacak ve yaşanan kesintilere müdahale edecek”

“Yarın gün içerisinde tüm sorunlar çözülecek”

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz