Kamu-İş, yarın iki okulda daha greve gidiyor

0
7
Kamu-İş, yarın iki okulda daha greve gidiyor

Kamu İşçileri Sendikası (Kamu-İş), süresiz grevde olduğu yedi okula ilave olarak, yarın Alasya İlkokulu ve Polatpaşa İlkokulunda da greve gideceklerini açıkladı.

Kamu-İş tarafından yapılan açıklamada, sendikanın, “okullarda hademe olarak görev yapan üyelerine yapılan baskılar, toplu iş sözleşmesi haklarının engellenmeye çalışılması ve yapılan grevleri kırmaya teşebbüs edilmesi” gerekçesiyle okullarda grev kararı aldığı kaydedildi.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz