Şenkul: Girne’de yoğun yağışa rağmen çok az noktada sorun yaşadık

0
10
Girne Belediye Başkanı Murat şenkul

Girne Belediye Başkanı Murat şenkul Sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı paylaşımda, “Girne’de yoğun yağışa rağmen çok az noktada sorun yaşadık.” dedi.

Şenkul’un paylaşımı şöyle:

“Girne’de yoğun yağışa rağmen çok az noktada sorun yaşadık.

Kaymakamlığımız, İtfaiyemiz ve Sivil Savunma teşkilatımız ile birlikte gerekli temasları sağlayıp  kentimizdeki az sayıdaki sorunlu noktada gerekli müdahaleleri yaptık.

Gelecek yıl için gerekli altyapı yatırımlarının notunu aldık, gerekeni yapacağımızdan şüpheniz olmasın.

Girne Belediyesi çalışanları ile birlikte yağmur altında mücadele eden  itfaiye ve sivil savunma ekiplerine  kentim adına teşekkür ederim, iyi ki varsınız.

Her zaman söylediğim cümle ile de paylaşımımızı bitirelim:

Biz Birlikte Girneyiz”

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz