Girne Belediye Başkanı Murat şenkul Sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı paylaşımda, “Girne’de yoğun yağışa rağmen çok az noktada sorun yaşadık.” dedi.
Şenkul’un paylaşımı şöyle:
“Girne’de yoğun yağışa rağmen çok az noktada sorun yaşadık.
Kaymakamlığımız, İtfaiyemiz ve Sivil Savunma teşkilatımız ile birlikte gerekli temasları sağlayıp kentimizdeki az sayıdaki sorunlu noktada gerekli müdahaleleri yaptık.
Gelecek yıl için gerekli altyapı yatırımlarının notunu aldık, gerekeni yapacağımızdan şüpheniz olmasın.
Girne Belediyesi çalışanları ile birlikte yağmur altında mücadele eden itfaiye ve sivil savunma ekiplerine kentim adına teşekkür ederim, iyi ki varsınız.
Her zaman söylediğim cümle ile de paylaşımımızı bitirelim:
Biz Birlikte Girneyiz”

